O specjalności

Kreowanie wizerunku i reklama
specjalność na kierunku Dziennikarstwo
i komunikacja społeczna

Trzeba zdecydować, jaki obraz chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość. Produkty - podobnie jak ludzie - mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku

David Ogilvy

Specjalność Kreowanie wizerunku i reklama to praktyczne zajęcia, na których nauczysz się jak planować strategie komunikacji, dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać media i nowe technologie, by osiągać zamierzony cel i kreować wizerunek zarówno prywatnej firmy, jak i publicznej instytucji, miasta, regionu, produktu, a także osoby, np polityka. Zdobędziesz umiejętności praktyczne związane z komunikacją społeczną, komunikowaniem masowym i sposobami oddziaływania na odbiorcę.

Studia pozwolą Ci poznać zasady strategicznego używania elektronicznych narzędzi komunikacji, nauczysz się wykorzystywać social media, poznasz zasady tworzenia tekstów. Dowiesz się, jak mierzyć efektywność działań promocyjnych. Zrozumiesz, na czym polega kreacja graficzna i jak ją tworzyć.

Studia licencjackie o specjalności Kreowanie wizerunku i reklama dostarczają niezbędnej wiedzy i uczą efektywnego korzystania z narzędzi do kreowania wizerunku i reklamy. Znajdują one zastosowanie w wielu branżach - m.in marketingu i promocji, public relations, rzecznictwie prasowym, w doradztwie medialnym, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.

Po ukończeniu studiów będziesz potrafił tworzyć strategie komunikacyjne i reklamowe, umiał budować relacje z różnymi grupami interesariuszy i efektywnie się z nimi komunikować, by kreować wizerunek wybranej instytucji. Będziesz potrafił w sposób kompetentny, świadomy i etyczny wykorzystywać nowe technologie. Zdobędziesz także wymagane w tej branży tzw. kompetencje miękkie, czyli m.in. komunikatywność, elastyczność, umiejętność pracy w zespole i kreatywność.
 

design by : LEMONPIXEL.pl